diumenge, 24 de febrer del 2013

Trobada molt "freda"

Primer de tot cal dir que aquest dissabte quan em vaig trobar amb en Cosmin feia un fred que pelava. Les opcions de fer coses originals a la Bisbal són escasses i amb el dia que feia, encara més. Per tant, de seguida vam anar cap a casa meva. Amb en Cosmin havíem estat parlant durant la setmana sobre el que podríem fer i vam acordar que aniríem al bosc ben abrigats per tal de tirar fotos que ens servissin després per poder aprendre a fer servir un programa per fer i editar vídeos fotogràfics en que en Cosmin estava interessat.
Com cada setmana, vam tenir algun imprevist. La càmera que jo li havia promès que tindríem disponible estava sense bateria i el carregador, per variar, perdut per algun racó de la casa. Ens vam tenir que conformar amb la mala qualitat de la càmera del meu mòbil per a fer una petita sessió fotogràfica enmig del fred.

La veritat és que sense fer gran cosa vam passar un molt bon matí.




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada