dilluns, 4 de febrer del 2013

Aprofitaré aquesta entrada per explicar el que hem fet durant els últims 3 caps de setmana amb en Cosmin.

Fa tres setmanes, vam decidir que podriem fer un matí de pastissos i per això el primer que vam fer va ser anar a comprar els ingredients al super. Vam pujar decidits cap a casa a intentar fer un bon pastís però altre cop el pessimisme d'en Cosmin (la qual cosa estic intentant eliminar) diria que va ser el culpable de que se'ns cremés. A mig matí també van venir la Maria i la Nisrine amb la intenció de menjar-se el nostre pastís però la jugada no els va sortir bé i tots ens vam conformar amb un petit aperitiu (diferent al que haguéssim desitjat).
Vam estar ben entretinguts jugant a jocs de taula fins a l'hora de dinar.




La següent setmana, un cop vaig aconseguir contactar amb en Cosmin (a última hora), vam poder improvitzar un pla a corre-cuita. Ens ho vam poder montar per anar a Girona al cinema i la veritat és que la vam clavar. La peli que vam anar a veure ens va encantar als dos i vam poder riure durant una bona estona. Quan vam sortir del cinema en Cosmin em va acompanyar al meu pis i tot seguit va marxar cap a la Bisbal amb els meus pares. Va ser una molt bona tarda.


Per acabar, aquest últim cap de setmana ens vam quedar a la Bisbal, amb poques idees degut al mal temps que feia i el poble fantasma on vivim. Vaig anar a buscar en Cosmin a casa seva i vam estar fent una sessió de pelicules durant moltes hores. La veritat és que ens ho vam passar molt bé tot i que el pla no tingués res d'especial. Abans de portar-lo cap a casa seva altre vegada vam estar parlant de què fariem la setmana següent i una de les coses que tenim en ment és anar a visitar a en Toumani al poble on viu ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada