divendres, 11 de gener del 2013

Nadal

A principis d'aquest Nadal vaig quedar amb en Toumani i en Cosmin i vam estar a la Bisbal jugant al billar, passejant i sobretot, xerran. En Cosmin em va dir que se n'aniria a Valencia uns dies a veure la seva familia però que tornaria al cap de pocs dies. En Toumani, en canvi, em va confirmar que se n'aniria a viure a prop d'Olot i que això significaria que hauria de plegar del projecte. 
Em va saber molt de greu. Tot i així, vam dir de quedar el diumenge abans que marxés per passar la tarda a Girona i anar al cine. Ell em va dir que si, que en tenia moltes ganes. El mateix diumenge quan el vaig trucar per confirmar-li l'hora que el passaria a buscar em va dir que ja estava dins el cotxe apunt d'arribar a Olot. En fi, coses que passen.
Deixant de banda això, el dia 1 de gener vam quedar amb en Cosmin per anar a la Quina. Jo vaig entrar-hi ilusionat amb la esperança d'emportar-me tan sols un pernil, però crec que el caràcter pessimista d'en Cosmin va fer que no ens toqués ni una línia :D

Em sap greu no poder adjuntar cap fotografia en aquesta entrada però m'ha sigut impossible passar a l'ordinador les que vaig fer amb el movil. Ho solucionarem de cares a la següent trobada!!!!

Salut!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada